آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

علت خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان چیست؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تفاوت قیمت مرغ بین استان هرمزگان با استان های همجوار باعث خروج غیر قانونی بخشی از تولیدات استان می شود که باید با اتخاذ تمهیدات لازم از این امر جلوگیری شود.

بازخبر/ایرج حیدری صبح امروز(۲۰ خردادماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اهمیت تامین پایدار بازار مرغ استان، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط تامین پایدار و مستمر مرغ در بازار هرمزگان را دنبال کنند تا خللی در بازار این محصول ایجاد نشود.

وی افزود: با رفع موانع پیش روی بخش طیور استان و ایجاد ظرفیت های جدید روند تولید مرغ در هرمزگان نسبت به سال گذشته برای تامین نیازمند استان با رشد مطلوبی همراه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: از زمان آغاز بروز مشکل در تامین  مرغ با بسیج امکانات و رفع موانع تلاش شد نیاز استان از محل تولیدات داخلی استان، تامین شود تا شاهد کمترین التهاب در بازار استان باشیم.

حیدری تصریح کرد: تفاوت قیمت مرغ بین استان هرمزگان با استان های همجوار باعث خروج غیر قانونی بخشی از تولیدات استان می شود که باید با اتخاذ تمهیدات لازم از این امر جلوگیری شود.

وی افزود: برای تامین مرغ استان در هفته های اخیر نظارت بر کشتارگاه ها با کمک دستگاه های نظارتی افزایش یافته است تا از خروج، خارج از شبکه مرغ جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در خصوص بازار مرغ منافع تولید کننده و مصرف کننده برای ستاد تنظیم بازار اهمیت دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *