آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نیاز هرمزگان به گوشت قرمز و مرغ چقدر است؟

استاندار هرمزگان گفت: سالانه ۴۵ هزار و ۳۶۰ تن مرغ و ۱۰ هزار و ۵۲۴ تن و گوشت قرمز در هرمزگان تولید می‌شود.

بازخبر/فریدون همتی شب گذشته(۱۸ خردادماه) در کارگروه امور زیربنایی استان هرمزگان، افزود: با توجه به نیاز ۷۲ هزار و ۲۸۰ تنی سالانه مرغ استان، اکنون به تولید ۲۶ هزار و ۹۲۰ تن دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه با مجوزهای صادر شده و بهره برداری از طرح‌های در دست اقدام، سه هزار و ۱۴۷ تن به تولید این محصول اضافه می‌شود، تصریح کرد: در زمینه گوشت قرمز، نیاز سالانه استان ۲۱ هزار و ۳۶۰ تن است و با توجه به تولید ۱۰ هزار و ۵۲۴ تن در استان، به تولید ۱۰ هزار و ۸۳۶ تن دیگر نیاز است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با مجوزهای صادر شده ۱۰ هزار و ۳۱۶ تن به تولید جدید در آینده اضافه می‌شود، بیان کرد:  ۱۱۳ هزار و ۹۲۰ تن نیاز سالانه استان به شیر است که با تولید ۲۹ هزار و ۵۹۵ تن، به ۸۴ هزار و ۳۲۵ تن نیاز است.

وی ادامه داد: ۱۹ هزار و ۸۱۰ تن با بهره برداری از طرح‌های در حال اجرا به تولید شیر استان افزوده می‌شود و نزدیک به ۶۵ هزار تن دیگر ظرفیت سرمایه گذاری تولید شیر در استان وجود دارد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمینه تولید تخم مرغ نیز ۲۱ هزار و ۳۶۰ تن نیاز سالانه استان است که به تولید ۱۹ هزار تن دیگر نیاز است، عنوان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ تن میزان تولید فعلی تخم مرغ در هرمزگان است که ۲ هزار و ۴۹۶ تن دیگر با تکمیل طرح‌های در حال اجرا به تولید افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم مکان یابی برای فعال سازی ظرفیت تولید این اقلام توسط سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، افزود: مجوزهای فعالیت در این زمینه باید از دستگاه‌های مسئول اخذ و مجوزهای آماده شده در اختیار سرمایه گذار متقاضی قرار بگیرد.

همتی در پایان گفت: با توجه به الگوی مصرف سالانه گوشت قرمز، مرغ، شیر و تخم مرغ در هرمزگان، با سرمایه گذاری در این زمینه ها، اشتغال خوبی ایجاد می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *