اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

کرونای انگلیسی، ویروس غالب در هرمزگان است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ویروس انگلیسی اکنون ویروس غالب در استان است و جوانان و نوجوانان را نسبت به ویروس کرونای چینی بیشتر درگیر می‌کند.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در هجدهمین روز از خردادماه، با جان باختن ۵ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۱۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تصریح کرد: ۱۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۳۷ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

وی ادامه داد: از مجموع بستری ها، ۸۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیان کرد: ویروس انگلیسی اکنون ویروس غالب در استان است و جوانان و نوجوانان را نسبت به ویروس کرونای چینی بیشتر درگیر می‌کند.

نوروزیان مراجعه دیرهنگام جوانان به مراکز درمانی را موجب گذشت روزهای طلایی درمان عنوان کرد و از مردم خواست در صورت بروز علائم فورا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: مراکز غربالگری در روزهای تعطیل نیز فعالند و خدمات ارائه می‌دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *