چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی رئیسی در هرمزگان:

اقبال جامعه اهل سنت هرمزگان به رییسی مطلوب است/مردم به دنبال حل مشکلات هستند

رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی رئیسی در هرمزگان گفت: گرایش به ابراهیم رییسی هر روز بیشتر شده و در اغلب نقاط استان هرمزگان نظرات مثبت بوده و از نکات جالب اقبال جامعه اهل سنت به رییسی است در حالی که در انتخابات گذشته جامعه اهل سنت گرایش بیشتری به اصلاح طلبان داشتند اما در این انتخابات مقبولیت ۹۵ درصدی ابراهیم رییسی را در جامعه اهل سنت شاهد هستیم.

بازخبر/حسین هاشمی تختی در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: ابراهیم رئیسی در مناظره نخست نشان داد اخلاق و منطق دو محور مهم در برخوردش با سوالات و همچنین سخنان سایر نامزدها بود.

وی با بیان اینکه ابراهیم رییسی سعی می کرد پاسخ مستقیم به سوالات را بدهد و از حاشیه و اتهام دوری کند، تصریح کرد: برخی از نامزدها با سیاسی کردن و تنش زا کردن مناظره به جای پاسخگویی مستقیم به سوالات نشان دادن از بی برنامگی رنج می برند.

رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی رئیسی در هرمزگان با اشاره به اینکه مردم اکنون با گوشت و پوست خود مشکلات زیادی از جمله اقتصادی را لمس می کنند، خاطرنشان کرد: رییسی برای حل مشکلات مردم نیز برنامه دارد و گام به گام در مدت زمان باقیمانده به تشریح برنامه های کاربردی و کارشناسی اش می پردازد و همواره سعی در روشنگری و ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات دارد.

وی اگرایش و مقبولیت ابراهیم رییسی در استان هرمزگان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: گرایش به ابراهیم رییسی هر روز بیشتر شده و در اغلب نقاط استان هرمزگان نظرات مثبت بوده و از نکات جالب اقبال جامعه اهل سنت به رییسی است در حالی که در انتخابات گذشته جامعه اهل سنت گرایش بیشتری به اصلاح طلبان داشتند اما در این انتخابات مقبولیت ۹۵ درصدی ابراهیم رییسی را در جامعه اهل سنت شاهد هستیم.

هاشمی تختی با بیان اینکه روحیه مبارزه با فساد و رانت در رییسی سبب شده مردم اقبال خود را به سمت این نامزد نشان دهند، اظهار کرد: امیدواریم ابراهیم رییسی بتواند با پشتوانه مردمی قوی خود در مبارزه با فساد و حل مشکلات موفق عمل کند.

رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی رئیسی در هرمزگان با اشاره به اینکه تعدد ستادها در استان هرمزگان سبب موازی کاری نمی شود، تصریح کرد: ابراهیم رییسی از یک ستاد مرکزی برای ارتباط با وزارت کشور و حدود ۱۰ ستاد مردمی در کشور بهره می برد که در استان هرمزگان این ستادهای مردمی تحت یک شورای هماهنگی فعالیت می کنند تا از موازی کاری ممانعت شود و تمامی ستادها در هماهنگی و ارتباط و تعامل با یکدیگر در حال فعالیت هستند و هیچ مشکلی در این خصوص نیست.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *