اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

به یک رییس جمهور مقتدر در عرصه بین المللی و داخلی نیاز داریم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز ما به یک رییس جمهور مقتدر در عرصه بین المللی و داخلی نیاز داریم، فردی که بتواند رضایت مردم را جلب کند

بازخبر/حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شب گذشته(۱۷ خردادماه) در جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت، افزود: شورای نگهبان افراد صالح را برمی گزینند و به مردم معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه همه خوب هستند اما مردم بهترین را انتخاب می کنند، تصریح کرد: تکلیف مردم با یک انتخاب اصلح روشن می شود و سرنوشت کشور را با انتخاب فردی اصلح تعیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه کشور باید به اهلش واگذار شود، اظهار کرد: رییس جمهور باید شجاع باشد چراکه نماینده یک ملت شجاع است.

عبادی زاده با بیان اینکه ملت ایران شجاعت خودش را به رخ جهان کشیده بنابراین رییس جمهور نیز باید شجاع باشد، اضافه کرد: یک رییس جمهور باید دوست و دشمن را خوب تشخیص دهد به خصوص دشمنانی که علیه ایران توطئه می کنند.

وی با اشاره به اینکه یک رییس جمهور باید اداره کشور را بلد باشد، خاطرنشان کرد: ما در کشور بیش از آن چیزی که به یک متخصص در یک رشته نیاز داشته باشیم به یک مدیریت خوب نیاز داریم.

امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه رییس جمهور باید توانمندی اداره کشور و جمع کردن متخصصان را داشته باشد، اظهار کرد: کشور ایران امروز درپیچ تاریخی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دغدغه امروز مردم ما معیشت و  سفره مردم است و طبیعتا انتظار مردم رفع مشکل رونق تولید و معیشتشان است، خاطرنشان کرد: امروز اولویت مردم و مقام معظم رهبری رفع مشکل اقتصاد کشور و معیشت مردم است.

عبادی زاده ادامه داد: یکی از معیارهایی که از همه مهمتر است تقوای رییس جمهور یک کشور است چرا که بودجه کشور به دست رییس جمهور است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز ما به یک رییس جمهور مقتدر در عرصه بین المللی و داخلی نیاز داریم، فردی که بتواند رضایت مردم را جلب کند، تصریح کرد: رییس جمهور باید به پشتوانه رای مردم از حقوق ملت دفاع کند و این با حضور مردم و مشارکتشان در پای صندوق های رای میسر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *