اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان خبرداد

یک میلیون و ۱۸۹ هزار هرمزگانی واجد شرایط رای دادن

استاندار هرمزگان گفت: در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حدود یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد افراد ۸۰ هزار نفر رای اولی هستند.

بازخبر/فریدون همتی شب گذشته(۱۷ خردادماه) در جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت، افزود: در هرمزگان برای نخستین بار انتخابات به صورت الکترونیک انجام خواهدشد و این تجربه ی بسیار خوبی است که از این طریق بسیار آسان نتیجه تعیین و مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه احراز هویت جهت رای گیری در انتخابات به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و پشتیبانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم می‌آید، تصریح کرد: انتخابات یکی از اموری است که دارای مزیت‌های فراوانی است و مردم مثل همیشه تلاش کرده‌اند تا با مجاهدت و پاسداری این اصل و اهمیت آن را با حضور در انتخابات بتوانند انقلابی دیگر را تداعی کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: ️هر ایرانی وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در این انتخابات (سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا) شرکت کنند تا از هر حربه ای که دشمن قصد دارد آرمان‌های انقلاب را کم رنگ کند، مصون بمانند.

وی با اشاره به اینکه ️این کشور در مسیر هدایت‌گری در جامعه جهانی قدم برمی‌دارد و با تکیه بر توان‌های خود در تمام نقاط  جهان تجلی پیشرفت‌های فراوانی برای کشور بوده است، خاطرنشان کرد: ️انتخابات یکی از ارزشمندترین ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و این حق را به مردم داده است تا آینده ی خود را تعیین کنند، بنابراین مردم به طور قطع بر اهمیت انتخابات واقف هستند و می‌دانند که میراثی است که از سوی شهیدان و رهروان انقلاب برایشان جاودان مانده است.

همتی اضافه کرد: ️وزارت کشور در راستای اهداف انتخابات دستور این فرآیند را از اواخر سال ۹۹ صادر کرد و ایجاد آمادگی و سازماندهی هیات‌های اجرایی و ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از جمله وظایف شورای اطلاع رسانی است که شاهد هستیم کاندیداها به همین زودی وارد کارزار تبلیغاتی خواهندشد.

وی عنوان کرد: ️داشتن امنیت، آرامش و سلامت انتخابات شعاری است که از سوی ناظران باید رعایت شود و بدون جانبداری امانت داری کنیم تا بتوانیم برای این رویداد باشکوه آماده شویم.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۵۵۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خردادماه امسال در استان پیش بینی شده است، بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حدود یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد افراد ۸۰ هزار  نفر رای اولی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *