چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
سخنگوی شورای سلامت کیش تأکید کرد

برگزاری هرگونه تجمع در کیش ممنوع/واکسیناسیون ۳۴۵۰۰ نفر از کیشوندان

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان این جزیره برعلیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

بازخبر/ دکتر محمدرضا رضانیا صبح امروز(۱۸ خردادماه) در نشست شورای سلامت کیش، افزود: این افراد بر اساس اولویت بندی های مختلف اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: تاکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر بر اساس اولویت بندی واکسن خود را دریافت کرده اند که شامل ۳.۶ درصد جمعیت هدف اعلام شده برای دریافت واکسن هستند.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه جامعه هدف واکسیناسیون علیه ویروس کرونا شامل افراد بالای ۱۸ سال است، اظهار کرد: میانگین افراد واکسینه شده در این جزیره با برابر با میانگین افراد واکسینه شده در کل کشور است.

وی یادآور شد: مرکز توسعه سلامت جزیره و شورای سلامت کیش آمادگی دارد پس از اعلام افراد واجد شرایط دریافت واکسن در هر نوبت سریعاً پس از دریافت سهمیه واکسن آنها را علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه کند.

رضانیا بیان کرد تاکنون افراد بالای ۷۰ سال، کادر درمان، پرسنل شاغل در آرامستان ها، امدادگران جمعیت هلال احمر، پزشکی قانونی، پاکبان ها و بیماران خاص واکسن خود را دریافت کرده اند.

سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه اکنون این جزیره در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، تصریح کرد: انتظار می رود کیشوندان و مسافران اهتمام ویژه ای در رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و شورای سلامت برگزاری هرگونه تجمع در مناطق قرمز از جمله جزیره کیش تا اطلاع ثانوی و بازگشت به رنگ نارنجی ممنوع است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *