اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

واکسیناسیون کرونا در هرمزگان ادامه دارد/تمرکز روی تکمیل دوز دوم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: واکسیناسیون کرونا نیز همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است که تمرکز روی تکمیل دوز دوم افرادی است که دوز اول را دریافت کرده اند.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در هفدهمین روز از خردادماه، با جان باختن ۷ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، مجموع جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۱۱ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، ۸۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۸۷۶ نفر نیز در منزل قرنطینه هستند، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا نیز همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است که تمرکز روی تکمیل دوز دوم افرادی است که دوز اول را دریافت کرده اند.

نوروزیان ادامه داد: پس از این مرحله گروه سنی ۶۵ ساله تا ۷۰ سال واکسن دریافت می‌کنند و از سالمندان بالای ۷۰ سال نیز می‌خواهیم که اگر واکسن دریافت نکرده اند حتما در سامانه سلامت نام نویسی کنند تا در نوبت دریافت واکسن قرار بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *