آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

معافیت مالیاتی مستاجر و مالکان منطقه آزاد قشم امکان پذیر شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای مالکان واحدهای تجاری و خدماتی مجوز اجاره‌داری صادر می‌شود تا از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

بازخبر/هرمز امیری صبح امروز(۱۲ خردادماه) با اشاره به اینکه برای مالکان واحدهای تجاری و خدماتی مجوز اجاره‌داری صادر می‌شود تا از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند، اظهار کرد: مالکان حقیقی واحدهای تجاری و خدماتی با مراجعه به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم می‌توانند نسبت این این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: مالکان حقوقی نیز برای کسب مجوز اجاره داری و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی باید به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان مراجعه کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در خرداد و تیرماه، تصریح کرد: مالکان واحدهای تجاری پس از اخذ مجوز اجاره‌داری از سازمان منطقه آزاد قشم و با تسلیم اظهارنامه املاک خود، از معافیت بهره‌مند می‌شوند.

امیری با بیان اینکه فعالان اقتصادی چنانچه به عنوان مستاجر در واحد صنفی مشغول فعالیت باشند، باید نام مالک را در اظهارنامه مالیاتی به اداره دارایی اعلام کنند، اضافه کرد: برای معافیت دو سویه موجر و مستاجر، سازمان منطقه آزاد اقدام به صدور مجوز اجاره‌داری نموده تا مالکان نیز از این معافیت بی نصیب نمانند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *