آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خرید انواع کولر گازی و اسپیلت از سایت ایمالز

امروزه انواع مختلفی از کولرهای گازی به بازار عرضه شده است و تنوع برندهای موجود در بازار، کمی خریداران را در خرید دچار تردید می کند. از جمله برندهای مشهور در بازار ، می توان به کولر گازی ال جی ، کولر گازی اجنرال ، کولر گازی گری ، کولر گازی جنرال ، کولر گازی ایران رادیاتور و کولر گازی ایوولی از جمله برندهای مطرح در بازار هستند. در ادامه مزایای خرید کولر گازی از هر کدام از برندهای زیر را با یکدیگر بررسی می کنیم.

امروزه انواع مختلفی از کولرهای گازی به بازار عرضه شده است و تنوع برندهای موجود در بازار، کمی خریداران را در خرید دچار تردید می کند. از جمله برندهای مشهور در بازار ، می توان به کولر گازی ال جی ، کولر گازی اجنرال ، کولر گازی گری ، کولر گازی جنرال ، کولر گازی ایران رادیاتور و کولر گازی ایوولی از جمله برندهای مطرح در بازار هستند. در ادامه مزایای خرید کولر گازی از هر کدام از برندهای زیر را با یکدیگر بررسی می کنیم.

شرکت کره ای ال جی یکی از تولیدکنندگان به نام در عرصه تولید و ارائه سیستم های سرمایشی می-باشد. تنوع در محصولات به همراه نوآوری و کاهش قیمت کالا از دلائل مهم در موفقیت این شرکت به شمار می روند. طی سال های اخیر این شرکت کولرهای گازی متنوعی مانند نکست پلاس (Next Plus)، جنکول (Gen Cool) ، تایتان (Titan) و آرت کول (Art Cool) را به بازار معرفی کرده است. این شرکت با ارائه محصولات فوق توانسته همچون سال های قبل رضایت خریداران را جلب کند و محصولات خود را به یکی از انتخاب های جدی در این زمینه بدل نماید. این کولرهای گازی امکانات بسیاری دارند. از این میان میتوان به بررسی هوشمندانه اطراف، هدایت هوشمندانه باد به سمت افراد و پرتاب باد اشاره نمود. کولر گازی ال جی دارای تصفیه هوا، کاهش دهنده میزان برق مصرفی، امکان محافظت از کولر در مقابل نوسانات برق می باشد. کارشناسان علت این امر را فعالیت این شرکت متناسب با درخواست های خریداران اعلام می کنند.

شرکت اجنرال از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین تولیدکنندگان کولر گازی در جهان است. فعالیت گسترده و نتایج کسب شده از محصولات این شرکت سبب شده که شرکت اجنرال بتواند به بازارهای کشورهای آسیائی راه یابد. شرکت اجنرال بخشی از شرکت فوجیستو در ژاپن می باشد. کولرهای این شرکت علیرغم گیرانبودن ظاهرشان، مشخصات ممتازی دارند. میزان مصرف انرژی توسط آنها بهینه گزارش شده است. این کولر گازی از سیستم اینورتر پیشرفته ای استفاده می کند تا فضا را خنک نگه دارد. محصولات شرکت اجنرال با استفاده از فیلترها، بوزدایی از محیط را انجام می-دهند. هستند. علاوه بر موارد فوق، لازم است به توانائی شستشوی پیشرفته پنل داخلی کولر گازی اجنرال اشاره کرد. بطور قطع و یقین، خریداران چنین کولرهائی به دلیل مشخصات خاص و قیمت مناسب آنها اقدام بخ خرید کولر کازی اجنرال می کنند.

(Gree) کولر گازی گری

شرکت گری از شرکتهای متخصص در طراحی، تولید و ارائه کولرهای گازی در جهان می باشد. این شرکت در اصل آمریکائی است که محصولات خود را در چین تولید می کند. به دلیل کیفیت بالای محصولات، این شرکت به رقیبی جدی و قدرتمند برای سایر تولیدکنندگان کولرهای گازی در جهان بدل شده است. کیفیت بالای محصولات و مناسب بودن قیمت از عوامل اصلی جذب مشتریان محسوب می شوند. این نوع از کولرهای گازی نیز به هموطنان معرفی و عرضه شده اند. محصولات ارائه شده در این بازار مورد استقبال قرار گرفته و تعداد زیادی از آنها به فروش رسیده اند. نقطه قوت این کولرها، کمپرسور آمریکائی کم صدا، قوی و پیشرفته آنها است. بر اساس بررسی های انجام شده، محصولات این شرکت ارزان می باشند. از این رو خریداران بدون نگرانی از قیمت آنها نسبت به خرید کولر اقدام می کنند. علاوه بر قیمت، کیفیت عملکرد کولر گازی این شرکت در سرمایش و گرمایش هم ملاکی مهم برای انتخاب آنها است. کلام آخر این که کولرهای گازی گری، کولری مناسب برای تمامی شرایط آب و هوائی، ارزان، پیشرفته و کم مصرف است.

کولر گازی جنرال GENERAL

شرکت جنرال کولرهای گازی متنوعی را به فهرست محصولات سرمایشی خود اضافه کرده است. در این فهرست نام کولر طرح لبخند که یکی از پرفروش ترین کولرها در کشور است، به چشم می خورد. این کولر دارای موتوری از شرکت توشیبا و ساخت کشور تایلند است. در بررسی میزان مصرف انرژی، این کولر در سطح B قرار گرفته است. به دلیل مقرون به صرفه بودن، این محصول مشتریان زیادی را به سمت خود می کشاند. محصولات شرکت جنرال مزایای متعدد، متمایز و خاص خود را دارند. از دید افراد خبره علت اصلی تمایل مشتریان به خرید این نوع از محصولات کم بودن قیمت آنها نسبت به سایر کولرهای گازی می-باشد. همانگونه که بیان شد، موتور این کولر گازی توسط شرکت توشیبا تولید شده است. این موتور قوی، مقاوم و دارای طول عمر زیاد است. کولر گازی جنرال دارای برچسب انرژی B می باشد.

کولر گازی ایران رادیاتور

C:\Users\user\Desktop\1.jpg

یکی از شرکت های مورد علاقه در تولید و عرضه کولرهای گازی، شرکت ایران رادیاتور است. این شرکت علاوه بر تولید انواع رادیاتورها، در زمینه طراحی و تولید کولرهای گازی نیز فعالیت می کند. کولر گازی ایران رادیاتور فقط در یک طرح به صورت اسپلیت دیواری تولید می شود. این نوع کولر گازی دارای پنج ظرفیت مختلف از ۳۰۰۰ تا btu 9000 است. گاز R410 در این نوع کولر گازی برای تبرید به کار برده می شود. کلیه مدل های کولر گازی فوق گارانتی پس از فروش دارند. بر اساس بررسی های انجام شده، میزان برق مصرفی محصول یادشده در رده متوسط است.

کولر گازی ایوولی

شرکت ایوولی (evvoli) جایگاهی خاص و یکتا در میان تولیدکنندگان کولرهای گازی دارد. دلیل اصلی کسب این جایگاه توسط آن شرکت، طراحی خاص کولرهای گازی این شرکت است. طراحی ویژه محصولات این شرکت، موفقیت های متعددی را نصیب آن شرکت کرده است. بررسی عملکرد شرکت-ها در منطقه نشان می دهد که شرکت های معدودی توانسته اند چنین موفقیت هائی را در مدت زمانی کوتاه بدست آورند. در زمان تولید کولرهای گازی، این شرکت همواره دو عامل مهم قیمت مناسب و آسایش خریداران محصولات الکترونیکی را مد نظر قرار میدهد. هم اکنون شرکت ایوولی کولرهای گازی متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند.

شما می توانید برای مشاهده قیمت کولر گازی و اسپیلت و خرید بهترین کولر گازی، به سایت ایمالز مراجعه کنید و قیمت بهترین کولرهای گازی بازار را مشاهده نمایید. همچنین می توانید برای استفاده از خدمات ایمالز، اقدام به نصب اپلیکیشن ایمالز کنید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *