ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اعلام ممنوعیت های کرونایی در جاسک

فرماندار شهرستان جاسک گفت: تا اطلاع ثانوی بازار جاسک و لیردف تعطیل است.

بازخبر/محمد رادمهر صبح امروز(۱۱ خردادماه) در جلسه ستاد مدیریت کرونا ضمن اشاره به تعطیلی بازار جاسک و لیردف عنوان کرد: تنها مشاغل ضروری شماره یک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت در بازار هستند.

وی از کنترل و نظارت هر روز سه روستای قرنطینه شده جاسک کهنه، زمین لشکری، لافیک با همکاری دهیاران خبرداد و گفت: ورودی و خروجی شهر ها شدید کنترل شود و شبکه بهداشت، هلال احمر و راهداری و حمل و نقل جاده ایی در کنار نیروهای انتظامی و پلیس راه ورودی شهر جاسک را کنترل کنند.

رادمهر افزود: ورودی شرقی شهرستان که به نوعی ورودی استان است از ابتدای محور در محدوده روستای کمبکی توسط بسیج، انتظامی و دریابانی شدیدا کنترل شود.

فرماندار جاسک گفت: دهیاری پیوشک با همکاری درمانگاه در خصوص شناسایی موارد کرونایی و اقدامات لازم در این خصوص اقدام کند و کلیه مرخصی های نیروهای نظامی و کارکنان اداری تا اطلاع ثانویه ممنوع است.

وی بیان کرد: صنوف و ‌مشاغل گروه یک در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دوهفته پلمب و جریمه نقدی اعمال قانون خواهند شد و همچنین تردد ها بین استانی و شهرستانی و روستاها به شهر و بین شهری کنترل می شود و از مورخ ۱۱ الی ۱۷ خرداد به شدت کنترل خواهد شد  و تخلف از این دستورالعمل همراه با جریمه نقدی و توقیف خودرو همراه خواهد بود.

محمد رادمهر تاکید کرد: تقاضا داریم همه شهروندان تا بهبود شرایط فعلی و عبور از وضعیت قرمز با ستاد مدیریت کرونا همکاری و از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند و تحت هیچ شرایطی بدون ماسک از منزل خارج نشوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *