ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

طرح فاضلاب تیاب در مدار بهره برداری است/ امکان واگذاری انشعابات فاضلاب به صورت اقساط فراهم است

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا هرمزگان با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب تیاب در دو بخش B و C در مدار بهره برداری است, به بررسی و بحث در خصوص شائبه های پیرامون طرح فاضلاب تیاب پرداخت.

بازخبر/علا امیریان نژاد صبح امروز (۱۱ خردادماه) در نشست با مسئولان بخشداری, دهیاری و شورای اسلامی روستای تیاب، افزود: طرح فاضلاب تیاب برخلاف آنچه در شبکه‌های اجتماعی به اشتباه منتشر شده, فعال و در مدار بهره برداری بوده و ۳۵۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز آماده واگذاری به مشترکان است.

وی تصریح کرد: در صورت اقدام مشترکان نسبت به خرید انشعابات آماده واگذاری,  فاضلاب جمع آوری شده از طریق ایستگاه پمپاژ و خط انتقال به تصفیه خانه فاضلاب انتقال می یابد و مشترکان از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

وی افزود: حجم عملیاتی این طرح شامل ۱۸ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، یکهزار و ۹۰۰ متر خط انتقال، ۴ باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب و تصفیه خانه ای به ظرفیت ۸۸۰ مترمکعب در روز با فرآیند تصفیه MBR است.

امیریان نژاد اظهار کرد:  تصفیه خانه فاضلاب تیاب در قالب چهار زون A,B,C,E هر یک با طرفیت ۲۲۰ مترمکعب در شبانه روز است که در حال حاضر دو بخش B و C آن جهت پوشش ۳۵۰ فقره انشعاب فعال بوده و تلاش داریم تا دو بخش دیگر آن را نیز تا پایان امسال وارد مدار بهره برداری کنیم.

وی اضافه کرد: این تصفیه خانه هم اکنون جمعیتی برابر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر را پوشش می دهد و جمعیت بهره مند در افق طرح بیش از ۵ هزار نفر خواهد بود.

به گفته وی؛ اعتبار هزینه شده برای این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان در ادامه ضمن قدردانی از همراهی بخشداری مرکزی میناب و شورای اسلامی و دهیاری روستای تیاب در اجرای طرح فاضلاب, خواستار همکاری بیشتر مردم در خصوص خرید انشعاب فاضلاب جهت بهره مندی از مزایای بهداشتی و اجتماعی این طرح شد.

امیریان نژاد با تاکید بر اینکه آبفا به طور صد درصد آمادگی ارائه خدمات نصب و وصل انشعابات فاضلاب را دارد، گفت: این شرکت برای تسهیل دریافت خدمات, این امکان را فراهم نموده تا مشترکان بتوانند به صورت اقساط ۱۲ ماهه نسبت به خرید و پرداخت هزینه انشعاب اقدام کنند.

وی افزود   قرار است  دفترچه اقساط واگذاری انشعاب فاضلاب صادر و توسط ماموران قرائت بر اساس شماره اشتراک آب به مشترکان تحویل داده شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر فعال بودن طرح فاضلاب, شائبه های ایجاد شده در خصوص توقف اجرای طرح فاضلاب را ناشی از عدم آگاهی فنی و  اظهار نظرهای غیرکارشناسی برخی افراد بیان کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *