ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سالمندان بالای ۷۵ و ۸۰ سال برای واکسیناسیون هنوز مهلت نام نویسی دارند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سالمندان بالای ۷۵ و ۸۰ سال هم که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند هنوز هم مهلت نام نویسی دارند، اظهار کرد: این افراد به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در نهمین روز از خردادماه، با جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۶۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۱۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۰۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، ۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان ادامه داد: کسانی که دوز اول واکسن کرونا را در یکی از مراکز جامع سلامت دریافت کرده اند، مکان و زمان دریافت نوبت دوم با پیامک و تماس تلفنی به آن‌ها اعلام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه سالمندان بالای ۷۵ و ۸۰ سال هم که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند هنوز هم مهلت نام نویسی دارند، اظهار کرد: این افراد به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

نوروزیان با بیان اینکه اکنون شش شهرستان، میناب، رودان، قشم، جاسک، بندرعباس و بندر خمیر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، تصریح کرد: شهرستان‌های حاجی آباد، بستک و بندر لنگه نیز در وضعیت نارنجی، و سیریک و بشاگرد در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *