آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سالمندان بالای ۷۵ و ۸۰ سال برای واکسیناسیون هنوز مهلت نام نویسی دارند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سالمندان بالای ۷۵ و ۸۰ سال هم که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند هنوز هم مهلت نام نویسی دارند، اظهار کرد: این افراد به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در نهمین روز از خردادماه، با جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۶۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۱۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۰۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، ۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان ادامه داد: کسانی که دوز اول واکسن کرونا را در یکی از مراکز جامع سلامت دریافت کرده اند، مکان و زمان دریافت نوبت دوم با پیامک و تماس تلفنی به آن‌ها اعلام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه سالمندان بالای ۷۵ و ۸۰ سال هم که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند هنوز هم مهلت نام نویسی دارند، اظهار کرد: این افراد به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

نوروزیان با بیان اینکه اکنون شش شهرستان، میناب، رودان، قشم، جاسک، بندرعباس و بندر خمیر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، تصریح کرد: شهرستان‌های حاجی آباد، بستک و بندر لنگه نیز در وضعیت نارنجی، و سیریک و بشاگرد در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *