اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

راه اندازی سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در بندرعباس

معاون فنی مرکز بهداشت هرمزگان گفت: سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهر بندرعباس راه اندازی شده است.

بازخبر/فریده فخار صبح امروز (۹ خردادماه) با اشاره به راه اندازی یک مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در بندرعباس افزود:  سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مسجد قدس، دانشکده پیراپزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی  بندرعباس راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سرعت در تزریق واکسن و جلوگیری از تجمع از مهمترین مزایای راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون است، تصریح کرد: تنها در مراکز تجمیعی واکسن ترزیق می شود، به زودی هم مراکز تجمیعی در شهرهای بزرگ از جمله میناب، رودان، بندرلنگه و قشم نیز راه اندازی می‌شود.

معاون فنی مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به واکسیناسیون مناطق روستایی در خانه بهداشت‌ها، بیان کرد: با راه اندازی مراکز تجمیعی، دیگر در مراکز بهداشتی و درمانی در شهرها واکسن تزریق نمی‌شود.

فخار با تاکید بر اینکه اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در استان در حال اجراست، اظهار کرد: تاکنون به ۲۷ هزار و ۹۵۰ نفر در استان که بالای ۷۰ سال هستند واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه افراد بالای ۷۰ سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند در سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کنند، اضافه کرد: تزریق واکسن در استان از بهمن پارسال آغاز شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *