اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کرونا بازار بندرعباس را تعطیل کرد

در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان ، بازار بندرعباس از امروز شنبه به لحاظ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ایام کرونا تعطیل است.

بازخبر/ عزیزاله کناری، فرماندار شهرستان بندرعباس ظهر امروز(۸ خردادماه) در این خصوص گفت: به منظور کاهش میزان مبتلایان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا هرگونه تردد به سمت روستاها از شهر و به سمت شهر از روستاها ممنوع و توسط دهیاران و بسیج روستاها و شوراها در ورودی روستاها کنترل و رصد می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: ورودی و خروجی شهر بندرعباس نیز به لحاظ حساسیت آن توسط دوربین و پلیس بصورت ۲۴ ساعته رصد می شود و با متخلفان اعمال قانون شدید صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: ورود هرگونه مسافر و مهمان از سایر استانها و شهرستانها به بندرعباس ممنوع و موضوع از طریق پلیس راه ها و گلوگاه ها توسط انتظامی و پلیس راه رصد و اعمال قانون خواهند شد.
این مقام مسئول عنوان کرد: از کلیه شهروندان درخواست می شود برای برگشت سریع تر به وضعیت عادی همچون گذشته بر میزان همکاری خودشان بیافزایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *