اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

«واکسن‌خواری» در مراکز درمانی و مطب‌ها صحت دارد؟/ پاسخ مینو محرز

اخیرا شنیده می‌شود که برخی از پزشکان درخواست سهمیه واکسن کرونا برای همکاران خود در مراکز و مطب‌ها را دارند و این واکسن‌ها را در اختیار نزدیکان خود قرار می‌دهند.

بازخبر/ اطلاعات مستندی درباره این موضوع وجود ندارد اما مینو محرز، عضو کمیته کشور مقابله با کرونا در این‌باره معتقد است: «خیلی بعید می‌دانم چنین چیزی درست باشد، همه پزشکان و کادر درمان از همان ابتدای شیوع کرونا مشغول خدمت بوده‌اند و بعید است چنین اتفاقی بیفتد و پزشکی برای اقوام خودش واکسن بگیرد. بجای این موضوعات بهتر است سراغ واکسن‌هایی برویم که در ناصرخسرو در حال خرید و فروش است. باید جلوی بساط ناصرخسرو گرفته شود که از پیش از انقلاب تا همین حالا دارو به شکل غیرقانوین در آنجا خرید و فروش می‌شود.»

او ادامه می‌دهد:«همچنان خرید و فروش‌ها در ناصرخسرو به‌راه است و واکسن کرونا آنجا تهیه می‌شود. در حالی که بهتر است مردم بدانند با توجه به شرایط نگهداری واکسن کرونا و زنجیره سرد بعید است که واکسن‌های موجود در ناصرخسرو قابل اعتماد باشند.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *