ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پرسپولیس، سومین تیم برتر آسیا

پرسپولیس در رده بندی جدید تیم‌های باشگاه‌های در رتبه ۹۸ جهان قرار گرفته است.

بازخبر/  پرسپولیس در رنکینگ جهانی همچنان جایگاه ۹۸ را در اختیار دارد و تنها نماینده ایران در بین ۱۰۰ تیم برتر فوتبال جهان از نظر فوتبال دیتابیس محسوب می‌شود. این بهترین رتبه سرخپوشان پایتخت به حساب می‌‍‌آید.

استقلال دیگر تیم ایران، جایگاه سیزدهمی خود در قاره آسیا را حفظ کرده است. اگر آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر و آسیا نتایج خوبی کسب کنند، احتمالا به جمع ۱۰ تیم برتر اضافه خواهند شد. تیم مجیدی در رنکینگ جهانی رتبه ۲۳۳ را در اختیار دارد.

سپاهان که روزگاری به رتبه ۶۸ جهانی هم رسیده بود، این روزها وضعیت خوبی ندارد و باوجود صعود چند رده ای، همچنان در تلاش برای ورود به جمع ۱۵ تیم برتر آسیاست. سپاهان در رنکینگ جهانی نیز جایگاه ۲۹۱ را تصاحب کرده است.

تیم فوتبال تراکتور که در جایگاه چهارم ایران قرار دارد، با درخشش در لیگ قهرمانان به رتبه ۳۴ آسیایی صعود کرد اما در رنکینگ جهانی وضعیتش چندان مطلوب نیست و ۴۵۸ است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *