ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بهره بردای از بازارچه ملوانی چارک تا یک ماه آینده

استاندار هرمزگان در بازدید از طرح‌های بندر چارک، برای رفع مشکلات بار ملوانی و گمرک، تسریع در انجام رویه‌های ملوانی، تامین برق بازارچه ملوانی و طرح‌های گردشگری کمپ و تسریع در تکمیل پل آبنما در بندر چارک دستوراتی صادر کرد.

بازخبر/ فریدون همتی در چمع خبرنگاران، با بیان اینکه گمرک موظف است برای ایجاد اشتغال و تسهیل امور صادرات از این بندر تا یک ماه آینده اقدام لازم را انجام دهد و گزارش اقدامات را ارایه کند، اظهار کرد: در انجام رویه‌های ملوانی باید تسریع یابد و مشکلات بازارچه ملوانی رفع و ترخیص کالاها باید به سرعت رفع شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از  طرح در دست ساخت بازارچه ملوانی بندر چارک پس از بررسی موانع و مشکلات این بازارچه دستور داد هر چه سریعتر مشکل برق آن رفع و نسبت به تامین برق مورد نیاز اقدام عاجل صورت پذیرد.

همتی با بیان اینکه بازارچه‌های ملوانی علاوه بر کمک به ملوانان نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند، گفت: با راه اندازی این بازارچه برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: این بازارچه در مساحتی حدود هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان در ادامه بازدید از پروژه‌های بندر چارک از اجرای مراحل پایانی مجموعه ساحلی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: این طرح شامل زمین فوتبال ساحلی و والیبال است و باید تا یک ماه دیگر به بهره برداری برسد.

همتی دستور داد مشکل برق پروژه گردشگری کمپ بندر چارک سریعاً رفع شود.

وی با بیان اینکه این طرح شامل آلاچیق، برج نور و زیرساخت‌های پیاده روی و گردشگری است که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: مجری این پروژه میراث فرهنگی است و باید تا یک ماه آینده آن را به بهره برداری برساند.

همتی  در بازدید از پروژه پل آبنمای بندر چارک نیز ابراز امیدواری کرد: این پروژه نیز با تامین منابع مالی در تابستان امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، یکی از مطالبه های دیرین مردم شهر بندرچارک و بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه و کیشوندان در جزیره کیش، احداث پل بر روی آبنمای ورودی این شهر بود و این مسیر، دروازه ورود به جزیره زیبای کیش نیز هست که با دستور استاندار هرمزگان تاکید شد با تامین منابع مالی در روند ساخت آن تسریع شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *