آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دمای هرمزگان به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی امروز گرمای هوا یک تا ۲ درجه‌ای افزایش می‌یابد و دمای هوا به تدریج در همه شهرهای استان به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازخبر/ مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: از امروز دوباره هوای هرمزگان رو به گرمی می‌رود و دریا نیز در برخی مناطق مواج می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: از لحاظ دمایی امروز گرمای هوا یک تا ۲ درجه‌ای افزایش می‌یابد و دمای هوا به تدریج در همه شهرهای استان به بالای ۴۰ درجه می‌رسد.

سی سی پور اضافه کرد: امروز هم در مناطق دریایی هرمزگان وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی و در ساحل افزایش سرعت باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت وزش باد در مناطق دریایی۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، خاطرنشان کرد: دریا از ساعات ظهر تا شب نسبتا ًمواج است و در این مدت احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با توصیه به صاحبان شناورها اظهار کرد: با توجه به وزش باد نسبتاً شدید و مواج بودن دریا از رفت و آمد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *