ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عدم مراجعه ۴۵ درصد از افراد بالای ۸۰ سال هرمزگانی برای واکسیناسیون کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به رغم تماس‌های مکرر متاسفانه تاکنون ۴۵ درصد از افراد بالای ۸۰ سال و ۲۷ درصد در گروه سنی بالای ۷۵ سال برای واکسیناسیون کرونا مراجعه نکرده اند.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در پنجمین روز از خردادماه، با جان باختن ۶ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۵۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: همچنین ۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۴۹۴ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

به گفته نوروزیان، از مجموع بستری ها، ۷۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی اضافه کرد: به رغم تماس‌های مکرر متاسفانه تاکنون ۴۵ درصد از افراد بالای ۸۰ سال و ۲۷ درصد در گروه سنی بالای ۷۵ سال برای واکسیناسیون کرونا مراجعه نکرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی استان، به همه افراد توصیه می‌شود در صورت تماس یا دریافت پیامک از طرف دانشگاه علوم پزشکی، برای تزریق واکسن کرونا به مکان اعلام شده مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *