ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۳۲ روستا و ۵ مرکز بخش شهرستان بندرعباس یک هفته قرنطینه شدند

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: ۳۲ روستا و ۵ مرکز بخش شهرستان بندرعباس به دلیل آلودگی بالای بیماری کرونا به مدت یک هفته قرنطینه شدند.

بازخبر/ عزیزاله کناری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا، افزود: در پی اعلام مرکز بهداشت مبنی بر بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در سطح برخی شهرها و روستاهای شهرستان بندرعباس، ۵ مرکز بخش و ۳۲ روستای شهرستان بندرعباس به مدت یک هفته در قرنطینه هستند.

وی در خصوص مناطق مورد قرنطینه تصریح کرد: بخش شمیل شامل روستاهای شمیل و بالولی، بخش تخت شامل شهر تخت و روستاهای زیارت، سردره، درتوجان و جلابی، بخش قلعه قاضی: شامل شهر قلعه قاضی و روستا چاه فعله، بخش فین شامل: شهر فین و روستاهای رضوان، لاور، مارم و قطب آباد و بخش مرکزی شامل: شهر تازیان و روستاهای سرخون، قادهار، فتح الجلیل، هرمودر، فاریاب ایسین، قلعه ایسین، محله نو ایسین، قلات بالا و پایین، کنارو، محمدشمسی، محمد آباد، خونسرخ، پاتل بنوبند، جمال احمد، تل سیاه، چاهو، سودرو، بوستانو، گچین بالا و پایین.

کناری با اشاره به قرنطینه بودن این روستاها عنوان کرد: این روستاها فعلا به مدت یک هفته در قرنطینه کامل بوده و دهیاران در این ایام موظف هستند با استفاده از ظرفیت شوراها در اجرای این طرح تلاش کنند و نتیجه را به صورت روزانه از طریق بخشداری مربوطه به فرمانداری گزارش دهند.

فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود جهت برگشت به وضعیت قبلی و رد شدن از این پیک خطرناک سعی کنند همچنان رعایت مسائل بهداشتی را در بالاترین سطح ممکن انجام دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *