آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جزئیات واکسیناسیون سنین بالای ۷۰ سال از امروز/ شرط تزریق واکسن

تسنیم نوشت: علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: همه افراد بالای ۷۰ سال از شنبه در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند و پیامک برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود. بر اساس تجربه دو هفته اخیر، تصمیم گرفتیم همه افراد در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند و خودمان نوبت دهی کنیم تا ازدحام پشت در مراکز واکسیناسیون اتفاق نیفتد.

بازخبر/وی اظهار کرد: وقتی افراد وارد سایت می‌شوند، هم باید شماره تماس و هم کد ملی وارد کنند. البته افراد می‌توانند شماره تلفنی وارد کنند که لزوما مربوط به خود شخص نیست. در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هم نیازی به ثبت نام در سایت نیست. بهورزان و مراقبان سلامت تمام این افراد را می‌شناسند و اطلاع رسانی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت از طریق بهورزان و مراقبان سلامت انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مقرر شده تا برای افراد بالای ٧٠ سال که پیامک برای آن‌ها ارسال نشده است واکسن در مراکز واکسیناسیون تزریق نکنند و افراد باید در هنگام تزریق پرینت یا پیامک را نشان دهند و این شرط تزریق واکسن است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *