آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آفاز واکسینه شدن سالمندان ۷۰ سال به بالای هرمزگانی از اول خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: سالمندان۷۰ سال به بالا در هرمزگان از شنبه یکم خردادماه علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

  بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: سالمندان۷۰ سال به بالا در هرمزگان از شنبه یکم خردادماه علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.
وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها و روستاهای استان از طریق تماس با سالمندان زمان و مکان واکسیناسیون به آن‌ها اعلام می‌شود، اظهار کرد: در شهر بندرعباس روز شنبه نحوه نام نویسی و دریافت واکسن اطلاع رسانی می‌شود.
نوروزیان ادامه داد: در بیست و نهمین روز از اردیبهشت، دو نفر دیگر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۲۱ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، خاطرنشان کرد: اکنون در مجموع ۴۳۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.
وی ضافه کرد: از مجموع بستری ها، ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۶ نفر از آن‌ها وخیم است و ۵ هزار و ۵۵۴ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *