ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بررسی تاثیر سی پی در بازی کالاف دیوتی چیست؟

بازی هایی که بر روی گوشی ها نصب می شوند، به یک سرگرمی جذاب و مهیج برای کاربران در سر تا سر دنیا تبدیل شده است. این بازی ها هر چه از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار باشند، تعداد نسخه های نصب شده آن ها بر روی گوشی های موبایل افزایش می یابد. بازی های آنلاین محبوبیت بیشتری دارند و هر روز بازی های مختلفی وارد بازار می شود.

بازخبرآشنایی با بازی کالاف دیوتیCall of Duty (کال آف دیوتی) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال ۲۰۰۳ برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید.با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کال آف دیوتی کمک میکنند.همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کال آف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.

این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و حتی صداهای بازی نیز به زیباترین حالت ممکن به گوش می رسد. شما در قالب تیم های چند نفره می توانید به رقابت بپردازید و در نهایت هر کدام که زنده ماند، پیروز میدان به حساب می آید. این بازی آنلاین است و می توانید با بازیکنان مختلفی در سراسر جهان بازی کنید.

گیمرها برای آن که بتوانند در این بازی پیروز شوند، باید از سلاح هایی که در بازی قرار داده شده است، به بهترین شکل استفاده کنند و اینکه در زمان شلیک کردن بتوانند دقت کافی داشته باشند.

آشنایی با سی پی در بازی کالاف دیوتی

معمولا هر بازی دارای آیتم های مختلفی می باشد که می توان در طول بازی به آن آیتم ها دسترسی پیدا کرد. در بازی کالاف دیوتی یک ارز وجود دارد که گیمرها می توانند از طریق آن، برخی از آیتم ها را خریداری کنند. این ارز سی پی کالاف دیوتی مشخص شده است.

این ارز در دنیای بازی ها بسیار اهمیت دارد و به پلیرها این امکان را می دهد تا از امکانات و مراحل مختلف بازی بهره مند شوند. در واقع سی پی را می توان برای آپدیت سلاح های خود، قوی کردن نیروها و … استفاده کنید.

تاثیر سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل

همان طور گفته شد سی پی یک ارز است که تاثیرات مختلفی بر بازی دارد. اینکه سی پی چه تاثیری در بازی کالاف دیوتی دارد، در زیر ذکر شده است.

  1. خرید بتل پس کالاف دیوتی
  2. خرید سلاح های جدید
  3. ارتقای بازی ها
  4. باز کردن قفل برخی از آیتم ها
  5. شرکت در مودهای مختلف بازی کالاف دیوتی
  6. راه اندازی اسکین های مختلف

نحوه افزایش سی پی در کالاف دیوتی

گیمرها در زمان بازی کالاف دیوتی به سی پی نیاز دارند و می توان گفت که بدون استفاده از سی پی، نمی توان از امکانات متعدد بازی استفاده چندانی کرد که این موضوع نشان می دهد، سی پی در بالا بردن جذابیت کالاف دیوتی بسیار موثر است. در همین راستا در این قسمت نحوه افزایش سی پی را ذکر کرده ایم.

اولین روش این است که در مراحل مختلف بازی شرکت کنید و سی پی رایگان دریافت کنید.

در این روش مراحل مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید با انجام دقیق آن های سی پی یا همان پول خود را افزایش دهید. برخی از مواردی که انجام آن ها سبب بالا رفتن تعداد سی پی می شود عبارتند از:

  • در زمان نبرد و بازی به راحتی می توانید تعداد سی پی ها را افزایش دهید و این امر از طریق به دست آوردن تجهیزات حریفان ممکن می شود که برای پیروزی باید استراتژی های مختلفی را در نظر بگیرید.
  • در بازی کالاف دیوتی مجموعه ای از ماموریت ها طراحی شده است که می توانید این ماموریت ها را انجام دهید و در ازای آن سی پی به دست آورید.
  • یکی از روش های افزایش سی پی، خرید بتل پس می باشد که به واسطه آن مراحل جدیدتری را برای بازی کردن دارید و این یعنی می توانید در هر مرحله تعداد سی پی های متعددی را به دست آورید.

خرید سی پی از روش های متنوع و مختلف

این راه بسیار سریع تر است و شما می توانید بدون طی کردن مراحل مختلف بازی، سی پی خود را افزایش دهید. در بازی کالاف دیوتی یک فروشگاه وجود دارد که می توانید از طریق آن با پرداخت هزینه، سی پی خریداری کنید، اما چون ایران تحریم است باید از سایت های واسطه استفاده کنید.

سایت هایی را انتخاب کنید که در این زمینه نام آشنا هستند و سی پی را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *