آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان آغاز شده و شرکت های تعاونی و اتحادیه ها تا ۱۸خرداد ماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند.

بازخبر/  هادی ابراهیمی صبح امروز(۲۶ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مدیران تعاونی‌ها برای شرکت در این جشنواره باید تا ۱۸خردادماه امسال نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی‌ها توسط به آدرسtaavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی اظهارداشت: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از ۱۸خرداد تا ۱۹تیرماه سالجاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار  می شوند.

وی اضافه کرد: ثبت و بهنگام‌سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق،  در هفته تعاون ( ۱۳ تا ۲۰ شهریور ) در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود. قابل ذکر است که حدود ۳ هزار تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی در استان فعال هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *