اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران به مصاف روسیه می‌رود

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان برای انجام دو بازی تدارکاتی با روسیه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

بازخبر/  تیم ملی فوتبال پنج نفره کشور، دارنده مدال نقره پاراالمپیک ۲۰۱۶ برزیل اردوی آمادگی خود را با شرکت ۱۰ بازیکن از ۲۱ اردیبهشت در کیش برپا کرده است.

سرمربی تیم ملی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکود ۱۶ ماهه این رشته در دنیا به علت شیوع بیماری کرونا گفت: فدراسیون جهانی ایپسا، پیشنهادی جهت برگزاری مسابقات دوستانه میان کشورهای همسایه با کمک هزینه این فدراسیون را ارائه داد.

جواد فلفلی خاطرنشان کرد: انتخاب ایران برای بازی دوستانه، تیم‌های ملی کشورهای ترکیه و روسیه بود که کشور روسیه این پیشنهاد را پذیرفت. ما برای آمادگی بیشتر دو اردو برگزار کردیم. مرحله اول اردو به مدت ۱۱ روز در شیراز برگزار شد و مرحله دوم از ۲۱ اردیبهشت در جزیره کیش شروع شده است و تا ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول اردو ۳ دروازه بان و ۱۲ بازیکن نابینا به اردوی تیم ملی دعوت شدند که متاسفانه تست کرونا ۲ بازیکن مثبت بود و به اردو اضافه نشدند. هم اکنون با حضور ۲ دروازه بان، ۸ بازیکن و ۴ نفر کادر فنی در اردو به سر می بریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره کشور بیان کرد: تیم ملی روسیه، ۲۶ اردیبهشت وارد کیش خواهد شد و ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت دو بازی دوستانه با این تیم انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، حسین رجب پور، صادق رحیمی، احمدرضا شاه حسینی، حجت الله مزارعی، علیرضا بخت و مرتضی کریمی ، میثم شجاعیان و ایمان هابیلی زیر نظر جواد فلفلی سرمربی، محمدمهدی رفیعی، محمدرضا شاددل و ایمان فرحبخش از مربیان تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *