آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مشاور عالی استاندار هرمزگان خبرداد:

تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان در آینده‌ای نزدیک

مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: باشگاه های فعال نیاز به حمایت بیشتری دارند تا بتوانند با قدرت کار خود را ادامه دهند.

بازخبر/  محمد باقر کشفی شب گذشته(۲۰ اردیبهشت ماه) در نشست با مسئولان هیات فوتبال استان هرمزگان و باشگاه شهرداری بندرعباس، افزود: با دستور استاندار هرمزگان پس از شناسایی باشگاه های فعال استان، حمایت قاطع برای صعود تیم های هرمزگانی در بالاترین سطح ورزش کشور دو چندان خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به قله های موفقیت در ورزش هرمزگان، صنایع غرب استان پای کار آمده اند تا بتوانیم از ظرفیت های فعلی هرمزگان حمایت قاطع کنیم.

مشاور عالی استاندار هرمزگان ادامه داد: در نشست های متعدد با حضور استاندار هرمزگان و متخصصان حوزه ورزش، فوتبال و فوتسال اولویت اول جوانان این استان است که در پروسه کوتاه مدت شاهد اتفافات بزرگی خواهیم بود تا مثل همیشه امید و نشاط در بین هرمزگانی در حوزه ورزش به اوج خود برسد.

کشفی با اشاره به اینکه به زودی با حمایت های استاندار هرمزگان شاهد تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان خواهیم بود، عنوان کرد: این باشگاه با سه هدف تیمداری حرفه ای در فوتبال، کمک به باشگاه های فعال در استان و حمایت از ورزشکاران مدال آور شکل می گیرد.

مشاور عالی استاندار هرمزگان اضافه کرد: چارت این باشگاه در حال شکل گیری است تا بتوانیم از نیروی های نخبه استان در زمینه ورزش بهره ببریم.

کشفی همچنینبا حضور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس ضمن تماشای دیدار دو تیم شهرداری بندرعباس و علم و ادب تبریز که با برتری نماینده بندرعباس همراه بود در رختکن این تیم حضور پیدا کرد و از طرف  استاندار هرمزگان قول پاداش ویژه برای بازیکنان و کادرفنی شهرداری بندرعباس داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *