آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اعلام ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوربین توسط نیروهای پلیس در ایام پیش رو خبرداد.

بازخبر/    سرهنگمجید صالح پور ظهر امروز(۲۰ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وابلاغیه وزارت کشور،ممنوعیت های تردد از ساعت ۱۴روز سه شنبه ۲۱ اردیهشت  تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در تمامی نقاط و محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس راهور اعمال واجرایی می شود.

وی افزود:  در این طرح تردد خودروهای شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط ماموران پلیس راه و راهور کنترل واعمال قانون خواهدشد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در اجرای این ممنوعیت ماموران پلیس بطورطبیعی با ارائه تذکر شفاهی سعی در پیشگیری از سفرها خواهند داشت و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان به ناچار اعمال قانون صورت می گیرد.

سرهنگ صالح پور اظهار کرد: ناوگان حمل ونقل عمومی و بار ومسافر وهمچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجای مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند،فاقد ممنوعیت تردد می باشند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: قطعا مجوزهایی از سوی فرمانداری ها قبل از ورود به این ایام برای  پزشکان،کادر درمان وبرخی مشاغل خاص صادر شده است،  چنانچه دارای اعتبار  باشند از این قاعده مستثنی هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  هرمزگان عنوان کرد: جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان،در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزارتومان و محدودیت های شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد  مبلغ  ۲۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ صالح پور در پایان از  عموم مردم  خواست حتما به مقررات ابلاغی توجه جدی داشته باشند و از سفرهای غیرضرور در سطح شهرها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان خود ودیگر هم وطنان جدا خوداری کنند.

انتهای پیام

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *