آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

زیرساخت‌های جزیره کیش توسعه می‌یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در جزیره کیش اظهار کرد: تامین برق، آب، اینترنت، هوشمند سازی و توسعه بندرگاه کیش را از جمله طرح‌های مهمی است که با استفاده از سند جامع همکاری های ایران و چین و منابع مالی این کشور تسریع می شود.

بازخبر/جعفر آهنگران شب گذشته(۱۸ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص سند جامع همکاری های ایران و چین و تاثیر آن در مناطق آزاد کشور به ویژه کیش اظهار کرد: در این قرارداد به صورت مشخص به مناطق آزاد به ویژه سه منطقه قشم، چابهار و ماکو اشاره و عنوان شده است تا از تجارب و منابع مالی چین برای توسعه زیر ساخت ها در این مناطق استفاده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه پس از گذشت چند دهه از تبدیل کیش به منطقه آزاد در حال حاضر  برخی زیر ساخت های این منطقه نیاز به نوسازی و به روز رسانی داشته و در برخی بخش ها نیازمند ایجاد امکانات به روز هستیم، عنوان کرد: بخشی از این موارد را در قالب استفاده از فرصت‌های همین قرارداد جامع همکاری ایران و چین به دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد معرفی شده اند.

وی اظهار کرد: تامین برق و آب، اینترنت، هوشمندسازی و توسعه بندرگاه کیش از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و می توان با استفاده از تجارب موفق و منابع مالی گسترده چین در قالب سند جامع همکاری ایران و چین، این روند را تسریع کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *