چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
مدیر اجرایی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس:

در تلاشیم تمرینات پیش فصل مناسبی را پشت سر بگذاریم

اعضای مدیریتی و سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس جهت حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ برتر با حکم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس مشخص شدند.

بازخبر/  با حکم حامد رضوانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به ترتیب آرین رفیعی بندرعباس به عنوان مدیر اجرایی، کوهیار دادگر به عنوان سرپرست و حمید رضایی پور به عنوان سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در رقابت های لیگ برتر سالجاری مشخص شدند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه با تعامل بوجود آمده و نشست مناسب با مسئولان باشگاه شهرداری بندرعباس بار دیگر شاهد حضوری پر قدرت از تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در رقابت های لیگ برتر خواهیم بود.

آرین رفیعی بندری با اشاره به اینکه موفقیت بدون تعامل و کارگروهی نشدنی است، تصریح کرد: با نگاه مثبت در باشگاه شهرداری بندرعباس در تلاشیم با بهره گیری از نفرات باتجربه و خبره در فصل جاری حضوری موفق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استفاده از کوهیار دادگر در سمت سرپرستی با توجه به تجربه پربار ورزشی اش و حضور حمید رضایی پور در رأس کادرفنی نوید روزها خوبی برای شهرداری بندرعباس در این فصل می دهد، اضافه کرد: تمرینات تیم با توان حداکثری آغاز شده و در تلاشیم با برنامه ریزی مناسب و رفع دغدغه های کادرفنی بتوانیم تمرینات پیش فصل مناسبی را طی کنیم تا با عملکردی مناسب نتیجه زحماتمان را بگیریم.

رفیعی بندری در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس بتوانیم در فصل جاری بر روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیریم تا با بهره گیری از استعدادهای ساحلی هرمزگان نشان دهیم توانمندی هرمزگان در بحث فوتبال ساحلی بسیار بالاست.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *