ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شناسایی باند قاچاق دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در گمرک بندرعباس خبر داد.

بازخبر/   سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۸ اردیبهشت ماه) در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالاهای گمرکی با جاسازی در کانتینر و اقلام صادراتی اقدام به قاچاق دستگاه ارز دیجیتال می کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه کانتینر که از یکی از کشورهای همسایه عازم گمرک بندرعباس بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کانتینر مورد نظر با همکاری گمرک و هماهنگی مقام قضائی فک پلمب و در بازرسی از آن ۷۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به همراه متعلقات آن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: تاکنون در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *