اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس:

به هدف خود رسیدیم/فصل آینده با قدرت بیشتری وارد مسابقات می‌شویم

از سری مسابقات هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر امیدهای کشور تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس در خانه برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد و با نمایشی حساب شده به یک امتیاز لازم دست پیدا کردند تا حکم بقای خود در لیگ برتر را امضا کنند و از این گروه تیم گل گهر سیرجان به رقابت های لیگ دسته اول سقوط کرد.

بازخبر/ سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در هفته گذشته تلاش کردیم شاگردانم را از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دهیم تا با آمادگی لازم در بازی حساس مقابل ذوب آهن اصفهان شرکت کنیم، افزود: دو فرصت گلزنی مناسب را در این بازی از دست دادیم و در صورتی که از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، پیروزی تیم ما دوراز دسترس نبود.

رضا حسینی ارشد اضافه کرد: به هدفی که در پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور داشتیم دست پیدا کردیم و از کسب یک امتیاز مقابل تیم خوب ذوب آهن اصفهان راضی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس با بیان اینکه این تیم از بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده و بازی مقابل این تیم راحت نبود، اظهار کرد: با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در مرحله اول و ماندن نماینده هرمرگان در لیگ، در تلاش هستیم در فصل آینده با جذب بازیکنان جدید، با برنامه ریزی و با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *