اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایران – کوبا در بندرعباس آغاز شد

مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایران – کوبا به داوطلبان، با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مسئولان محلی در بندرعباس آغاز شد.

بازخبر/  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب در مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایران – کوبا شرکت کرده اند، تصریح کرد: مراحل نخست و دوم کارآزمایی بالینی این واکسن با موفقیت در کشور کوبا آزمایش شده است.

دکتر حسین فرشیدی بیان کرد: این واکسن بر پایه دانش ساخت واکسن کزاز طراحی و ساخته شده، و از نظر ایجاد لختگی و عوارض جانبی بسیار ایمن و دارای عوارض کمتری است.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان قبل از تزریق واکسن نیازی به انجام آزمایش PCR ندارند و نباید در هنگام تزریق علایم بیماری داشته باشند، اضافه کرد: داشتن سلامت عمومی و یا بیماری زمینه‌ای کنترل شده از شرایط داوطلبان تزریق این واکسن است.

نوروزیان در پایان گفت: افراد ۱۸ تا ۸۰ سال ساکن بندرعباس می‌توانند با تماس با شماره ۳۱۱۸ دانشگاه علوم پزشکی و یا مراجعه به سایت اینترنتی pasteurcovac.ir نام نویسی کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *