ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اعتراض دانشجویان پیام نور به تغییر زمان برگزاری امتحانات

مهر نوشت: جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به تغییر زمان برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اعتراض کردند.

بازخبر/   این دانشجویان عنوان می کنند که دانشگاه پیام نور برخلاف برنامه اعلامی قبلی در اقدامی جدید و ناگهانی تاریخ امتحانات پایان ترم را به جلو انداخته که این امر اعتراض آنها را به دنبال داشته است.

نماینده دانشجویان معترض می گوید: دانشگاه علت این اقدام را تسهیل برای مقابله با شیوع کرونا اعلام کرده، در حالی که امتحانات به شیوه مجازی برگزار می‌شود و جلو انداختن تأثیری در مقابله با کرونا ندارد.

وی ادامه داد: اکثریت دانشجویان دانشگاه پیام نور را افراد شاغل تشکیل می‌دهند که نسبت به سایر دانشجویان فرصت کمتری برای مطالعه دروس دارند و این اقدام دانشگاه پیام نور استرس و اضطراب دانشجویان را که با انواع مشکلات کرونا و پیامدهای اجتماعی و روانی آن مواجه هستند، بیشتر می‌کند.

این دانشجو افزود: هدف و انگیزه دانشگاه پیام نور از این اقدام ناگهانی که موجب افت تحصیلی بیشتر دانشجویان می‌شود معلوم نیست. علاوه بر این تغییر زمان امتحانات، سایر برنامه ریزی ها ی دانشجویان و خانواده‌های آنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 دانشگاه پیام نور در هفته جاری زمان امتحانات پایان ترم این دانشگاه را بدون آنکه دلیل آن را عنوان کند، جلو انداخت و این موضوع موجب اعتراض دانشجویان شده و دانشجویان خواهان توضیح وزارت علوم و دانشگاه پیام نور در این زمینه هستند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *