ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس:

حتی به حمایت معنوی مسئولان هرمزگان قانع‌ایم/حضورمان در لیگ برتر برای کسی اهمیت ندارد

سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس گفت: تاکنون هیچ مسئولی نه از استان هرمزگان و نه شهرستان بندرعباس ریالی حمایت از این تیم در لیگ برتر امیدهای کشور نکرده اند.

بازخبر/سید رضا حسینی ارشد در گفت و گو با ایسنا، افزود: در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور جمعه میزبان تیم ذوب آهن اصفهان هستیم و این دیدار نقش حیاتی در بقا یا سقوط نماینده هرمزگان دارد.

وی با بیان اینکه باید از این دیدار یک امتیاز کسب کنیم تا بقایمان در لیگ برتر را قطعی کنیم، اظهار کرد: تیم ذوب آهن اصفهان با تدارک مناسب و انگیزه بالا برابرمان ظاهر خواهد شد و همین موضوع نشان دهنده کیفیت و سختی بالای لیگ برتر کشور است.

حسینی ارشد با اشاره به اینکه برای بقا در لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با تیم گل گهر سیرجان داریم، عنوان کرد: در این مدت بسیار تلاش کردیم تا حمایت مسئولان استانی و شهرستانی حتی از نوع معنوی جذب کنیم اما هیچ عایدی نصیبمان نشد و تنها وعده و وعید شنیدم و بس.

وی با بیان اینکه حتی مسئولان استان هرمزگان به نظرم اطلاعی از حضور این نماینده در لیگ برتر فوتبال امید کشور هم ندارند که حتی در یکی از بازی ها و تمریناتمان هم حاضر نشده اند، اضافه کرد: برخی قول دادند هزینه اسکان در بیرون از خانه را تقبل می کنند، برخی از اهدای لباس و توپ سخن گفتند و برخی از اعطای پاداش اما هیچ یک محقق نشد.

سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس با اشاره به اینکه جمعه بازی سرنوشت سازی را خواهیم داشت و امیدوارم مسئولان با حضور بر سر تمرینات و بازی موجب دلگرمی روحی و معنوی بازیکنانم شوند، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را می کنیم به واسطه حمایت های مردم هرمزگان این سهمیه را در استان حفظ کنیم زیرا برای رسیدن به آن خون دل ها خورده ایم و برای حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *