ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
ظهر امروز صورت گرفت

بازدید ترکان از طرح‌های صنعتی و اقتصادی منطقه آزاد قشم

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در سفر به منطقه آزاد قشم از طرح‌های صنعتی و اقتصادی مهم جزیره بازدید کرد.

بازخبر، اکبر ترکان ظهر امروز در سفر به منطقه آزاد قشم از طرح‌های صنعتی و اقتصادی مهم جزیره قشم بازدید کرد.

معاونین و مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، وی را در این سفر که به‌مناسبت هفته دولت انجام شده است همراهی می‌کنند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در این سفر از هتل ژئو‌پارک، طرح لایروبی اسکله بهمن، خط مسافری قشم-خصب که با ۳۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال و پانتون ۱۹۸ تنی اسکله بهمن که با ۳۴ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است مورد بازدید قرار داد.

پانتون ۱۹۸ تنی با هدف پهلوگیری ابرکشتی‌های مسافری و باری به بندرگاه بهمن قشم متصل شده است.

ترکان پس از این بازدید از پایانه بین‌المللی مسافری قشم، ساختمان مرکزی کتابخانه خلیج فارس و شهرک مسکونی ۶۵ هکتاری قشم دیدن کرد.

به گزارش فارس، در حاشیه این سفر، کلنگ پروژه برج اداری بازرگانان به زمین زده شد که هدف از ایجاد این برج، ساماندهی دفاتر اداری و تجمیع بازرگانان است.

این برج در ۸۲ واحد دفتر بازرگانی، ۶ واحد بانک، صرافی و دفتر بیمه، سالن همایش ۱۵۰ نفره، سالن کنفرانس ۴۰ نفره، دفتر موسسه بازرگانان در مساحتی به متراژ ۳۰۰ متر مربع و همچنین ۱۱۰ پارکینگ در دو طبقه زیرزمین و جمعا در ۱۰ طبقه احداث خواهد شد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *