ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جادری : لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تامین مایحتاج مردم/ یکی از مهمترین اقدامات دولت خودکفایی در تولید گندم است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در جهت تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: به شکایت های مردمی نیز به طور سریع و ویژه باید رسیدگی شود.

 باز خبر,نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در جهت تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: به شکایت های مردمی نیز به طور سریع و ویژه باید رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، دکتر جاسم جادری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به نذوراتی که مردم و هیئت های مذهبی در ایام ماه محرم و صفر دارند باید نظارت بر بازار در این ایام افزایش یابد و تامین اقلام مورد نیاز به اندازه کافی انجام شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی بالغ بر ۳۲ هزار و ۴۰۰ تن کالای اساسی برای تنظیم بازار ماه های محرم و صفر در بازار عرضه می شود که شامل حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، شش هزار تن مرغ و چهار هزار تن شکر است که قرار شده این اقلام بیشتر برای مصرف هیئت های مذهبی استفاده و با سود جزئی عرضه شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: بازار به طور ویژه در ماه‌های محرم و صفر پایش شود و در جهت تامین و توزیع به موقع اقلام اقدامات لازم صورت گیرد.

جادری با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در جهت تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: به شکایت های مردمی نیز به طور سریع و ویژه باید رسیدگی شود.

جادری بیان کرد: گشت مشترک بازرسی از بازار نیز در این ایام انجام و بازار به طور مرتب کنترل شود.

وی خاطرنشان کرد: عده ای خارج از روال و به طور متفرقه نمایشگاه عرضه کالا برپا می کنند که با افرادی که بدون دریافت مجوز نمایشگاه برپا می کنند باید برخورد شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: راه‌اندازی پایانه توزیع مرغ نیز راهکار خوبی برای استان است که موجب سرمایه گذاری و کنترل بیشتر خواهد شد.

جادری همچنین با قدردانی از خرید تضمینی گندم در استان، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در طی سه سال اخیر کارهای مهمی انجام داده که یکی از مهمترین آنها خودکفایی در تولید گندم بوده است و برای اولین بار گندم صادر کردیم و ۱۴۰ هزار میلیارد ریال نیز برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده شد

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *