ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کارگران آلومینیوم المهدی هرمزآل بار دیگر تحصن کردند

کارگران مجتمع صنعتی آلومینیوم المهدی هرمزآل در اعتراض به عدم پرداخت اضافه‌کاری‌هایشان، درب مجتمع را بسته و تحصن کردند.

 باز خبر,کارگران مجتمع صنعتی آلومینیوم المهدی هرمزآل در اعتراض به عدم پرداخت اضافه‌کاری‌هایشان، درب مجتمع را بسته و تحصن کردند.

‌نماینده کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل با اعلام این خبر  علت تحصن امروز کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل را عدم پرداخت اضافه‌کاری‌های کارگران این شرکت دانست.

حامد غلامی ادامه داد: این اضافه‌کاری‌ها برای هر کارگر بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک‌میلیون تومان بوده است.

وی افزود: مالک کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزآل این اضافه‌کاری کارکنان را پاداش دانسته و آن را قطع کرده درصورتی‌که این‌ها پاداش نبوده و اضافه‌کاری این کارکنان به شمار می‌رفته که به آن مالیات و عوارض نیز تعلق می‌گرفت.

غلامی تصریح کرد: درگذشته هم این مسئول مجتمع با خرید مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل مبالغی را که به‌عنوان پاداش به کارگران داده می‌شد را حذف کرده بود و این بار اضافه‌کاری‌ها را به نام پاداش قطع کرده است.

‌نماینده کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل اضافه کرد: حذف این اضافه‌کاری‌ها باعث می‌شود در زمان بازنشستگی حقوق این کارکنان به‌شدت کاهش داشته باشد و با بسیاری از مشکلات روبه‌رو می‌شوند.

غلامی با اشاره به اینکه کارگران امروز درب کارخانه را بستند، اذعان کرد: امیدوارم حق کارکنان و کارگران کارخانه دیده شوند و حقی از این قشر زحمتکش نادیده گرفته نشود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *