آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اجرایی شدن طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها در هرمزگان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرایی شدن طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها با همکاری تشکل‌های اجتماع محور و سازمان‌های مردم نهاد بومی خبر داد.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، زهرا یعقوب‌نژاد ظهر امروز در بازدید از کارگاه‌های آموزشی در حال اجرا در بوستان بانوان امیرآباد بندرعباس، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح آگاهی روانی و اجتماعی مردم است.

وی افزود: مخاطبان اصلی این طرح زنان سرپرست خانوار و زنان در معرض آسیب هستند که بیشتر در محلات حاشیه‌نشین شهرها زندگی می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ارتقای وضعیت بهداشت روانی و سلامت جسمانی زنان و خانواده، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در راستای توانمندسازی زنان استان را از دیگر اهداف این طرح دانست.

یعقوب‌نژاد تصریح کرد: اهداف کیفی این طرح ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی بانوان و خانواده‌ها، افزایش تحمل خانواده‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی، تعارضات خانوادگی و زناشویی و توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی گفت: این طرح گامی موثر در راستای توسعه و ارتقای سطح آگاهی و دانش زنان استان و توسعه مشارکت در امور شهری است و در همین راستا حدود یک‌هزار نفر از زنان در محلات استان و شهرستان‌ها آموزش دیده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *