اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

در دیدار نماینده های مردم هرمزگان در مجلس با نوبخت چه گذشت

در نشست حسین هاشمی تختی و احمد مرادی(دو تن از نمایندگان استان هرمزگان) با معاون رئیس‌جمهور مسائل و مشکلات استان مطرح شد.

 باز خبر,عضو کمیسیون انرژی خانه ملت در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: عصر گذشته در دیداری با محمدباقر نوبخت(معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه) مسائل و مشکلات استان هرمزگان درزمینهٔ های مختلف مطرح شد.

احمد مرادی بابیان اینکه در این جلسه نوبخت با اذعان توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و استفاده از ظرفیت‌های موجود، اظهار کرد: ضرورت خدمات‌رسانی سریع به مردم هرمزگان از اولویت‌های دولت است.

وی با اشاره به اینکه معاون رئیس‌جمهور نسبت به موضوعات مطرح‌شده نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تأیید و تأکید کرد: در این زمینه به‌طور حتم این مسائل مطرح‌شده پیگیری و امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن با ایجاد تلاش جمعی و همت مسئولین استان برطرف شود.

این نماینده مجلس دهم مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این جلسه را در خصوص افزایش اشتغال جوانان هرمزگانی در پالایشگاه‌ها، صنایع و سایر مراکز اشتغال‌زا دانست و عنوان کرد: کمک ویژه به ساخت و تجهیز مدارس و جذب تعدادی کادر آموزش برای جبران عقب‌ماندگی‌های موجود، کمک به حل بحران آب با ایجاد چندین سد و استفاده از آب‌شیرین‌کن‌ها، کمک به ملوانان جهت استفاده از تسهیلات ته لنجی مانند استان‌ها هم‌جوار و توجه به تقویت و احیا برخی از گمرکات از دیگر مسائل مطرح‌شده بود.

مرادی ادامه داد: استمهال، بخشودگی تسهیلات بانکی و پرداخت بیمه کشاورزان آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه، پیگیری در خصوص بررسی مجدد پیرامون نحوه واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، حل معضلات شهرستان ابوموسی و ملی شدن اعتبارات و تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای و جاری آن شهرستان و پرداخت سهم استان از محل مازاد درآمدهای استانی به استناد بند “س” ماده ۲۴ قانون برنامه پنج‌ساله از دیگر مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم مسئولان کشوری با نگاه مثبت خود به استان هرمزگان بتوانند زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم و شاهد برطرف شدن دغدغه‌های جدی مردم هرمزگان باشیم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *