اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
ساعت خوش خانم سفیر در جمع دختران والیبال

مهتاب کرامتی در جمع دختران والیبال نشسته پیش از سفر به ریو + عکس

مهتاب کرامتی بازیگ پرکار و محبوب سینمای ایران با حضور در جمع دختران والیبالیست اعزامی به پارالمپیک به آنها روحیه داد.

بازخبر ،رقابت های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از هفته آینده آغاز خواهد شد تا ورزشکاران ایرانی مدال های پرتعداد خود را یک به یک کسب کنند. ایران در دوره گذشته پارالمپیک لندن ۲۴ مدال را برای خود کرد که ۱۰ مدال آن طلا و ۱۴ نشان دیگر هم نصف نقره و نصف برنز بود.

یکی از جذاب ترین رشته های این رقابت ها والیبال نشسته است که ایران همیشه یکی از اصلی ترین گزینه های طلا پارالمپیک بوده است و در لندن هم با شکست مقابل بوسنی و هرزگوین در بازی فینال صاحب مدال نقره شد. تیم ملی والیبال نشسته حالا برای ریو خود را آماده می کند تا هنرمندان زیادی برای حمایت از آنها در تمرینات شان حاضر شوند. حامد بهداد اولین هنرمندی بود که به تمرینات این تیم رفت و با بازیکنان این تیم خوش و بش طولانی داشت اما نکته خبرساز حضور سفیر حسن نیت یونیسف در ایران در جمع دخترهای والیبالیست نشسته بود.مهتاب کرامتی هم امروز به جمع تیم والیبال نشسته بانوان رفت تا دقایق طولانی را با این بازیکنان گپ صمیمی داشته باشد. او در جمع بازیکنان نشست و مدت زیادی را با آنها صحبت کرد. آرزوی موفقیت و صحبت از مسائل انگیزشی حول صحبت های کرامتی بود اما حضور این بازیگر مطرح روحیه بازیکنان را بسیار بالا برد.

کرامتی که به اتفاق مدیر برنامه هایش در جمع دختران والیبال نشسته حاضر شده بود با حوصله دقایقی طولانی با آنها به عکس گرفتن و خوش و بش مشغول شد تا جو اردو کاملا تغییر کند. این حرکت از سوی او که البته همیشه نشان داده حساس به مسولیت های اجتماعی است بازتاب فوق العاده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

رقابت های پارالمپیک ریو از پانزدهم شهریور در ریو آغاز می شود که ایران در دوره قبل با ۷۹ ورزشکار در ۱۳ رشته توانست ۲۴ مدال کسب کند تا در نهایت رتبه یازدهمی را به خود اختصاص دهد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *