اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

قدیری‌ابیانه:اصول‌گرایان به دنبال‌ رئیس‌جمهورمعصوم نیستند

قدیری‌ابیانه می‌گوید: دنبال انتخاب یک رئیس‌جمهور معصوم نیستیم. امور نسبی است روی هر فردی دست بگذاریم در کنار نکات مثبتش ممکن است نکات منفی هم داشته باشد.

 باز خبر,محمدحسین قدیری ابیانه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره رویکرد و مکانیزم اصولگرایان برای ورود به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان باید به دنبال اصلح مقبول باشند به این ترتیب که گزینه اصلح را انتخاب کنند و به تبلیغ او بپردازند تا این گزینه مقبول هم واقع شود.

وی درباره وجود بالقوه یک نامزد با ویژگی اصلح مقبول در جریان اصولگرا افزود: بالاخره کسانی هستند آنها را پیدا می کنیم، آقای روحانی هم رأی نداشت و در روزهای پایانی مانده به انتخابات آرای او بالا رفت، این امکان می تواند برای اصولگراها هم تکرار شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه انتخاب نامزد اصلح مقبول نیاز به بررسی، ارزیابی و مذاکره دارد یادآور شد: ممکن است از نگاه هر تشکل اصولگرا یک نفر نامزد اصلح باشد یعنی اصولگرایان درباره اینکه چه شخصیتی نامزد اصلح است اختلاف دیدگاه داشته باشند بنابراین هر کسی می تواند نامزد اصلح مدنظر خود را معرفی و دلایل این انتخاب را مطرح کند سپس باید ارزیابی و بررسی لازم برای انتخاب نامزد انجام شود تا جمع بندی نهایی حاصل آید؛ از آنجاکه هنوز تا انتخابات ۷ ماه زمان داریم برای طی شدن این پروسه دیر نشده است.

وی با اشاره به ویژگی ها و خصایص نامزد اصلح رأی آور اصولگرایان ادامه داد: او باید خدا را مهمتر از کدخدا بداند و رئیس سیا نگران رأی نیاوردن او نباشد. معتقد و ملتزم راسخ به خط امام و رهبری، مومن به اسلام و قدرت ملت ایران و دلسوز مردم باشد. داشتن توانایی پذیرش مسئولیت و حل مشکلات مردم در حد اختیارات رئیس‌جمهور را داشته باشد. رییس جمهور باید ولایتمدار، دارای قدرت تعامل با سایر قوا، قادر به ارتباط با مردم و جذب مشارکت عمومی در حل امور و مسائل کشور نیز باشد. از سوی دیگر باید مرعوب یا مجذوب دشمن نباشد، لحاظ مالی سالم باشد و در مبارزه با فساد جدی باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره اینکه از میان اسامی مطرح شده چه کسی را اصلح رأی آور می داند؟ تأکید کرد: مصداق معرفی نمی کنم اما دنبال انتخاب یک رئیس جمهور معصوم نیستیم. امور نسبی است روی هر فردی دست بگذاریم در کنار نکات مثبتش ممکن است نکات منفی هم داشته باشد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *