اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بالگرد حامل استاندار هرمزگان،بیماراورژانسی را نجات داد

استاندار هرمزگان که امروز با بالگرد جهت تکریم و معارفه فرماندار به جاسک سفرکرده بود بیمار اورژانسی جاسکی را به بیمارستان بندرعباس انتقال داد.

بازخبر /استاندار هرمزگان که امروز با بالگرد جهت تکریم و معارفه فرماندار به جاسک سفرکرده بود بیمار اورژانسی جاسکی را به بیمارستان بندرعباس انتقال داد.

سهیل دلاورمقدم رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء شهرستان جاسک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس از جاسک، گفت: خانم سارا مختارزهی که هفته پیش در این بیمارستان زایمان کرده و ترخیص شده بود امروز به علت تنگی نفس وافت فشار به بیمارستان مراجعه و پس از ویزیت توسط متخصص قلب تشخیص به بیماری امبولی شدید ریه داده شد.

دلاورمقدم افزود: با توجه به اینکه بیمار می‌بایست از طریق هوایی انتقال داده می‌شد با توجه به نبود بالگرد با هماهنگی که با نیروی دریایی امامت شهرستان انجام شد سرانجام این بیمار با بالگرد نیروی دریایی که حامل استاندار و هیئت همراه بود به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این بالگرد فاقد تجهیزات امدادی بود یک نیروی اورژانس ۱۱۵ با تجهیزات کامل همراه این بیمار اعزام شد.

رئیس بیمارستان جاسک تصریح کرد: با توجه به نبود آمبولانس هوایی در شهرستان ازنیروی دریایی سپاه جهت تعامل و همکاری با بیمارستان تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که این تعاملات ادامه داشته تا خدایی نکرده بیماری به علت نبود آمبولانس هوایی جان خود را از دست ندهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *