چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کاهش چشمگیر آمار انواع سرقت‌ در هرمزگان/ ضرورت همکاری مردم در برخورد با متخلفان و قانون‌شکنان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کاهش چشمگیر مجموع سرقت‌ها در هرمزگان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه ابتدای امسال سرقت‌ها ۸ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

بازخبر / از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی شامگاه جمعه در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: سرمایه اصلی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه همکاری همدلانه مردم است و در این زمینه همواره تلاش کرده‌ایم تا تعامل خوبی را اقشار مختلف جامعه داشته باشیم.

وی با بیان این که ایجاد امنیت در سایه همکاری دو سویه مردم و پلیس خلق می‌شود، افزود: در استان هرمزگان همکاری خوبی میان مردم و نیروی انتظامی در جریان است به طوری که بسیاری از اقدامات شاخص پلیس در حوزه‌های مختلف از ناحیه گزارش‌ها و همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: امنیت در استان هرمزگان رشد چشمگیری یافته و در بخش‌های مختلف و تخصصی شاهد بهبود امنیت فراگیر در سطح استان هستیم و همکاری دستگاه قضایی در رسیدن به امنیت فراگیر تأثیر قابل توجه و فراوانی داشته است.

سردار ملکی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی را در مناطق مرزی و ساحلی کشور مقابله با قاچاق کالا به عنوان یک پدیده مخرب اقتصادی دانست و گفت: در این زمینه تاکنون در شش ماهه ابتدایی امسال بیش از ۴۱۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی اولویت خود را برخورد با باندهای بزرگ قاچاق کالا قرار داده و اساسا به دنبال ورود به بازار و مغازه‌های کسبه در هیچ شهری از استان نبوده و نیست و معتقدیم که باید برخوردها در این زمینه با دانه درشت‌ها صورت گیرد و در عین حال بر این عقیده‌ایم که مردم هرمزگان به هیچ وجه قاچاقچی نیستند و ریشه قاچاق کالا به خارج از استان باز می‌گردد.

رئیس پلیس هرمزگان خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه ابتدای امسال ۴۴ پرونده قاچاق بالای ۱۰۰ میلیون تومان در استان تشکیل شده که ۶۳ درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

سردار ملکی به انهدام ۴ باند بزرگ قاچاق کالا در این مدت اشاره کرد و بیان داشت: قاچاقچیان امنیت اقتصادی و تولید داخلی و اشتغال ملی را هدف قرار داده‌اند و مقابله با آنها یک خواسته ملی است.

وی همچنین به تلاش نیروهای انتظامی در تقویت روحیه مشارکت اجتماعی در ایجاد امنیت پایدار در استان هرمزگان همگام با سراسر کشور اشاره و گفت: اعتمادی که امروز مردم به نیروی انتظامی دارند، یک سرمایه بزرگ برای رشد و پیشرفت کشور و استان است که باید آن را با تمام توان حراست و پاسداری کنیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان به کاهش میزان سرقت‌ها و افزایش کشفیات سرقت‌ها در استان اشاره‌ای کرد و افزود: در مجموع سرقت‌ها در استان ۸ درصد کاهش را شاهد هستیم که در پی تلاش نیروی انتظامی در گستراندن دامنه کنترل‌ها و گشت‌زنی‌ها و انجام اقدامات امنیتی و اطلاعاتی انجام شده و با قوت ادامه خواهد یافت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *