آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رفع محرومیت و کمک به سربلندی کشور هدف ماست

رییس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور، راه‌اندازی و فعالیت این مجمع را در راستای حل مشکلات خیّرین و مردم عنوان کرد.

 باز خبر,به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، حبیب‌الله بوربور، معاون وزیر دادگستری و رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور، در دومین نشست فصلی این مجمع در شهرک نمونه ریحانه، با گرامیداشت یاد و خاطره خیّرین درگذشته و مرحوم، گفت: وقتی انسان شرایط برخی را می‌بیند خدا را شکر می‌کند؛ کسانی مانند این مددجویان که در این مرکز هستند نیز باید خدا را شاکر باشند؛ چرا که این‌ها را خانواده‌های‌شان هم نپذیرفتند اما آقای مطلبی کاشانی سرپرستی آنان را به عهده گرفته است، این مسأله جای تأمل و تشکر دارد.

رییس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور درباره چرایی شکل‌گیری این مجمع گفت: ما انقلاب مدرسه‌سازی را با توصیه حضرت آقا شروع کردیم که گفتند بروید و کار را به مردم بسپارید. با این تفکر ما توانستیم انقلاب مدرسه‌سازی را به راه بیندازیم. وقتی مشکلات امروز را دیدیم و در شورای اجتماعی مشکلات مطرح شد، باز هم حضرت آقا همان توصیه را به عنوان راهکار ارائه دادند و ما هم به فکر تشکیل مجمع خیّرین کشور افتادیم. قرار است در این مجمع مشکلات خیّرین را حل کنیم و در نهایت موجب رفع محرومیت شود.

وی گفت: ما به دنبال کار تجاری نیستیم، هدف ما در این مجمع، رفع محرومیت و کمک به سربلندی کشور است، برای‌ ما، شورای مرکزی و هیأت‌مدیره فرقی ندارد و مسأله اساسی صرفاً حل مشکلات خیّرین و مردم است.

بوربور همچنین درباره اهداف مجمع گفت: مهمترین هدف ما در مجمع خیّرین کشور این است که نگاه منطقه‌ای، محلی و محدود در انجام کارهای خیّری را، به توزیع منطقی و منصفانه کمک‌های خیّرین در سراسر کشور تبدیل کنیم و با استفاده از پشتوانه دولتی اعضای هیأت‌مدیره و شورای مرکزی، مشکلات اداری و حقوقی خیّرین را برطرف کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *