اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

استاندار هرمزگان : اجرای طرح زوج و فرد در بندرعباس فعلاً به صلاح نیست

استاندار هرمزگان گفت: به اعتقاد بنده اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها برای شهر بندرعباس زود است چون هنوز اتوبوس BRT در این شهر راه‌اندازی نشده و تاکسی هم به اندازه کافی وجود ندارد.

بازخبر،جاسم جادری در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری بندرعباس با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر بندرعباس روز به روز در حال افزایش است، اظهار داشت: فضای سبز همانند ریه برای شهر بندرعباس است و وجود آن برای شهر ضرورت دارد اما باید هزینه‌های آن را کمتر کنیم.

وی به هدر رفت آب در بندرعباس اشاره‌کرد و بیان‌داشت: هدر رفت ۲۵ درصدی آب در بندرعباس رقم بسیار بالایی است و سرانه مصرف آب در استان نیز بسیار بالاست که باید به سمت بهینه‌سازی مصرف برویم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اقدام شهرداری بندرعباس در راه‌اندازی آب شیرین کن و استفاده از آبیاری قطره‌ای برای فضای سبز شهر بندرعباس در راستای اقتصاد مقاومتی و سبب افزایش بهره‌وری است که موجب کاهش استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز می‌شود.

جادری تصریح‌کرد: استفاده از تکنولوژی تولید آب از رطوبت هوا نیز از جمله روش‌هایی است که می‌تواند در هرمزگان مورد استفاده قرار گیرد.

وی بر لزوم استفاده از پساب فاضلاب بندرعباس تاکید و بیان‌ داشت: قرارداد سرمایه‌گذاری استفاده از ۵۰۰ لیتر بر ثانیه پساب فاضلاب بندرعباس منعقد شده اما تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده و اگر این کار انجام نمی‌شود باید پساب را در اختیار شهرداری قرار داد تا با تصفیه آن از پساب برای آبیاری فضای سبز استفاده کرد چون در هیچ شهری به این شکل فاضلاب را به دریا نمی‌ریزند که موجب آلودگی محیط زیست شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بر لزوم برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای کاهش ترافیک در بندرعباس تاکید و اظهار داشت: به اعتقاد بنده اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها برای شهر بندرعباس زود است چون هنوز اتوبوس  BRT در این شهر راه‌اندازی نشده و تاکسی هم به اندازه کافی وجود ندارد و مسافربرهای شخصی نیز ساماندهی نشده‌اند و این اقدامات باید در حمل و نقل شهری انجام شود.

جادری خواستار چاره‌اندیشی برای نوسازی بافت‌های فرسوده و کاهش حاشیه‌نشینی در شهر بندرعباس شد و گفت: بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کار بسیار خوب و بزرگی است که در شهر بندرعباس انجام شده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *