اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بهره برداری از ۴طرح فنی صدا و سیمای خلیج فارس/پروژه تلویزیون تعاملی از برنامه های صدا و سیماست

همزمان با برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی ، با حضور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، چهار طرح فنی صدا و سیمای خلیج فارس به بهره برداری رسید

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، معاون فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت : مهمترین این طرحها راه اندازی ۱۲ سامانه تلویزیونی دیجیتال است.

احمد شیخ سیوندی افزود : با راه اندازی این سامانه ها ، ۱۶ روستای هرمزگان در شهرستانهای جاسک ، بشاگرد و سیریک با جمعیت چهار هزار و ۸۹۳  نفر ، برای نخستین بار شبکه های صدا و سیما را دریافت می کنند.

وی گفت : برای اجرای این طرحها هفتاد میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون فنی صدا وسیمای مرکز خلیج فارس افزود :  با بهره برداری رسمی از این سامانه ها، پوشش تلویزیونی دیجیتال برای ۶۵ هزار نفر از مردم هرمزگان و اهالی شهر زرآباد سیستان و بلوچستان فراهم شد و میزان پوشش شبکه های دیجیتال از ۸۶ و پنجاه و شش صدم درصد به ۹۰ درصد افزایش یافت.

شیخ سیوندی گفت : سه طرح نوسازی تجهیزات پشتیبانی صدا و تصویر از دیگر طرحهایی است که امروز با حضور رئیس رسانه ملی در صدا و سیمای خلیج فارس به بهره برداری رسید.

این طرح ها با هدف یکسان سازی برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صدا و سیما نیز گفت : برنامه آینده صدا و سیما فعالیت بر روی فضای مجازی است که پروژه های تلویزیون تعاملی و ارائه سرویس های متعدد بر بستر فضای مجازی از برنامه های آینده سازمان است .

علی عسکری در مراسم بهره برداری از چهار طرح فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در بندرعباس افزود : با توجه به اینکه هر روز فضای مجازی تأثیر بیشتری در زندگی انسانها و مخاطبان ما می گذارد سازمان برنامه های گسترده ای در این زمینه دارد که به تدریج انجام می شود.

رئیس رسانه ملی گفت : با توجه به رقابت سنگین رسانه ای در دنیای امروز باید معماری رسانه ای صدا و سیما را کامل کنیم که تکمیل پوشش دیجیتال ، بخشی از این معماری است .

دکتر عسکری افزود : امروز با بهره برداری از طرحهای توسعه پخش دیجیتال مرکز خلیج فارس ، ۱۲ منطقه این استان پهناور می توانند از خدمات پخش دیجیتال بهره مند می شوند که این بخشی از تکمیل پوشش دیجیتال در کشور است .

رئیس سازمان صدا و سیما گفت : هرمزگان با توجه به مرزی بودن و اهمیت ویژه ای که دارد برای سازمان صدا وسیما در اولویت است و تکمیل پوشش دیجیتال در هرمزگان با اولویت انجام خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *