اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مکتب امام حسین(ع) عامل اقتدار ملت ایران است/ فروپاشی قرارگاه مرکزی ظلم نزدیک است

رئیس رسانه ملی گفت: مکتب امام حسین(ع) عامل اقتدار و عزت ملت ایران در سراسر جهان است.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالعلی علی‌عسکری امشب در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس اظهار کرد: سنت حسنه‌ای که هر سال، پیرغلامان و خادمان اباعبدالله دعوت و تکریم می‌شوند، سنت ارزشمندی است که جای تقدیر فراوان دارد.

وی با بیان این که حماسه حسینی حماسه خدا و حماسه اخلاص، عشق و فداکاری در راه خداست، افزود: حسین خون خدا و غیرت و محبوب خداست و راهی او که در مبارزه و جهاد در راه خدا و در برابر طاغوت زمانه‌اش پیمود و حرکت تاریخی که در این زمینه خلق کرد سبب شد تا پرچم عزت برای همیشه تاریخ برافراشته باشد و بدرستی حسین(ع) چراغ روشنی در تاریکی‌ها و مشعل فروزان مبارزه با زورگویان عالم است.

رئیس رسانه ملی عنوان کرد: حسین(ع) در تاریکی زمانه چراغ هدایت بندگان خداست. کشتی نجات انسان‌ها است که درس عزت و استقلال و کرامت به انسان‌ها می‌دهد.

علی‌عسکری با اشاره به شرایط منطقه و اوضاعی که نظام سلطه به رهبری آمریکا برای منطقه ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: منطقه ما را به آتش کشیدند و در فتنه‌ای بزرگ به دنبال ایجاد آتش جنگ میان ملت‌های مسلمان منطقه بودند اما به لطف خدا و به برکت امام حسین(ع) توطئه آنان شکست خورد و داعش به همت رزمندگان اسلام رو به نابودی است.

وی ادامه داد: استکبار جنگ بی امان فرهنگی بر علیه فرهنگ و اندیشه ملت ایران به راه انداخته اما روح حماسه حسینی آن را منهدم می‌کند چرا که هر کسی که به حماسه حسینی و فرهنگ عاشورایی تأسی کرد خدا او را مصون می‌دارد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نام مبارک امام حسین(ع) سبب پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد و اکنون نیز علی رغم بزرگی ظاهری استکبار به برکت امام حسین(ع) قادر به غلبه بر ملت ایران نیستند.

علی عسکری تأکید کرد: ما به برکت نام امام حسین و فرهنگ و اندیشه امام حسین(ع) در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از مداحان به عنوان عاملان حفاظت فرهنگی جامعه یاد کرد و اظهار داشت: با وجود مداحان و روایت‌گران حماسه حسینی، معارف اهل بیت(ع) به خوبی به نسل جوان و نوجوان امروز و مردم کشورمان منتقل می‌شود.

رئیس رسانه ملی در همین زمینه خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد انقلاب به واسطه حماسه حسینی اثرگذاری فراوانی داشته و گسترش ویژه‌ای یافته است و نگاهی به وضعیت منطقه نشان می‌دهد که به برکت امام حسین(ع) در عراق و سوریه نتوانستند توطئه و فتنه خویش را محقق کنند اما اندیشه حسینی در یمن، لبنان، بحرین و … نام امام حسین(ع) موج می‌زند.

علی عسکری گفت: امام حسین(ع) مدافع ولایت و مدافع مسیر ولایت بود و بواسطه ولایت حقه الهی در برابر طاغوت ایستاد و امروز به برکت امام حسین(ع) می‌توانیم ولایت حقه الهیه را در سراسر جهان قدرت دهیم تا ولایت طاغوت را مسدود و نابود کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب هر روز نظام اسلامی به برکت اندیشه امام حسین(ع) رشد کرده و ان‌شاالله در آینده نزدیک شاهد فروپاشی قرارگاه مرکزی ظلم و طاغوت خواهیم بود.

به گزارش فارس، رئیس رسانه ملی در بخش انتهایی سخنان خود با ذکر مصیبتی از حضرت زینت کبری، چند دقیقه‌ای را به ذکر مصیبت روز عاشورا پرداخت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *