ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۱۰۰ پروژه شهری،شهرداری بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز هفته دولت بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه شهری در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان انجام شد.

بازخبر،در ششمین روز هفته دولت تعدادی از پروژه‌های شهرداری بندرعباس به نمایندگی از ۱۰۰ پروژه افتتاح شد که در ابتدا سه آب شیرین کن هرکدام با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای آبیاری فضای سبز شهر بندرعباس در بوستان شهید دباغیان این شهر به بهره‌برداری رسید.

زمین ورزشی چمن مصنوعی ویژه بانوان دیگر پروژه ای بود که در بوستان بانوان شهید سایانی بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این زمین ورزشی در زیربنای هزار مترمربع و با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان احداث شده است.

در ادامه طرح بازگشایی و پیاده‌روسازی خیابان آزادگان ۲۹ با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و به طول ۲۵۰ متر افتتاح شد.

همچنین در این روز طرح پارک محله‌ اقتداری با اعتبار یک میلیارد ریال و زمین ورزشی نایبند شمالی با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و طرح زیباسازی خور نایبند نیز به بهره‌برداری رسید.

زمین ورزش‌های ساحلی غدیر بندرعباس نیز دیگر پروژه‌ای بود که با زیربنای ۲۱۶ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال در بوستان ساحلی غدیر بندرعباس افتتاح شد و در ادامه فضای سبز و زیرسازی خیابان داماهی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طرح‌های بازسازی ۲۵ دستگاه اتوبوس با اعتبار شش میلیارد ریال و تاکسی بی‌سیم آسایش سیر هرمزگان که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر اجرایی شده و همچنین نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس نیز افتتاح شد.

در ادامه بلوار شهدای محیط بان بندرعباس به طول هزار و ۲۵۰ متر و زمین ورزشی کوی گلستان در زیربنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع افتتاح و عملیات احداث فاز اول زمین ورزشی و فضای سبز و پارک شهرک امام رضا(ع) و احداث پارک محله‌ای کوی گلستان آغاز شد.

در هفته دولت امسال ۱۰۰ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *